premiile gopo - editia a XI-a // martie 2017

Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc organizează cea de-a zecea ediţie a Galei Premiilor Gopo. Acest eveniment anual premiază valorile cinematografiei româneşti actuale.
 

facebook




Postat în 30.03.2016

Piper-Heidsieck, şampania oficială de anul acesta a Premiilor Oscar, a ajuns şi la Premiile Gopo


Fondată în 1785, Piper-Heidsieck e una dintre cele mai vechi firme producătoare de șampanie din Franța. În urma unei înțelegeri semnate cu Oscarurile pe mai mulți ani, producătorul de șampanie a furnizat 1.000 de sticle pentru ceremonia de anul acesta și petrecerea de după. În virtutea acestui parteneriat, a fost produsă o sticlă specială cu o etichetă personalizată pentru ceremonia decernării celor mai importante premii din cinematografie. Începând din acest an, şampania este distribuită şi în România, de Alexandrion Grup România.

Totodată, Piper-Heidsieck este, din anul 1993, şampania oficială a festivalului de film de la Cannes.

„Am fost şi rămânem un importator selectiv de băuturi alcoolice şi ne mândrim cu un portofoliu de produse cu adevărat speciale. Începând de anul acesta, am adăugat în portofoliu şampania Piper-Heidsieck şi ne bucurăm că am putut aduce şi românilor acest produs, şampania oficială a Premiilor Oscar. Ne bucurăm, mai cu seamă, că aceasta va fi disponibilă şi la ediţia de anul acesta a Premiilor Gopo, Oscarurile româneşti, dacă le putem numi astfel”, a declarat domnul Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Grup România.

 

Şampania Piper-Heidsieck are un istoric îndelungat de colaborări cu lumea modei sau a show-bizz-ului. Astfel, în anul 1885, pentru a marca primul secol de existenţă, Carl-Pierre Faberge a realizat, pentru Piper-Heidsieck, o sticlă din diamante, aur şi lapis-lazuli. Momentul a fost reluat şi 100 de ani mai târziu, în 1985, la cea de-a 200-a aniversare, când Van Cleef & Arpels a făcut a doua ediţie a sticlei cu aur şi diamante.

În anul 1999, Casa Peiper-Heidsieck i-a cerut lui Jean Paul Gaultier, „copilul teribil al modei”, să îmbrace o sticlă de şampanie, pentru ca în 2007, pentru lansarea sortimentului Rose Sauvage, casa Viktor&Rolf să facă prima sticlă de şampanie cu capul în jos. În 2010, Piper-Heidsieck şi Christian Louboutin au lucrat împreună pentru a transforma un vis în realitate: să bei şampanie dintr-un pantof, dând naştere primului ritual de băut şampanie şi creând, în acest scop, un pachet special de prezentare.

 

***

Despre Alexandrion Grup:

Distileriile Alexandrion şi Distileriile SABER 1789, care, împreună, înglobează o istorie de peste 200 de ani în industria locală a băuturilor spirtoase, au creat unele dintre cele mai puternice brand-uri din România, recunoscute atât pe plan intern, cât şi internaţional pentru calitatea și rafinamentul lor. Portofoliul de produse proprii cuprinde toate categoriile de băuturi spirtoase cerute pe piață, inclusiv băuturi tradiţionale româneşti. Dintre acestea, cele mai cunoscute sunt Alexandrion 5* şi 7*, faimosul vinars Brâncoveanu XO, VS şi VSOP, Cava D’Oro, Vodka Alexander şi Vodka Kreskova, Afinata, Vişinata și Caisata Saber Premium, Saber Fructe de Pădure, Saber Coacăze Negre, dar şi alte produse care au asigurat companiei poziția de lider pe piața băuturilor spirtoase şi tradiţionale din România. Brandurile aflate sub umbrela Alexander (Alexander Vodka, Alexander Lemon şi Alexander Gin) au intrat în portofoliul companiei, prin achiziţie, la începutul anilor 2000.